FAQ – Częste pytania i odpowiedzi
Czy mogę zamówić paczkę do paczkomatu?
Tak – oczywiście. W tej chwili używamy tylko tej formy wysyłki.
Czy jesteście legalną firmą?
Tak. Jesteśmy w pełni legalną – zarejestrowaną w Polsce firmą. Płacimy podatki w Polsce i zatrudniamy na Umowie o pracę.
Czy możliwa jest płatność kryptowalutami?
Nie ma takiej możliwości na ten moment.
Czy mogę zapłacić na poczcie?
Tak – ale pamiętaj, że na zaksięgowanie wpłaty czekamy 36h – po tym czasie zamówienie jest anulowane. Dlatego po zamówieniu jak najszybciej udaj się na pocztę – by dokonać opłaty. Najlepiej zrób to w pierwsze dni tygodnia – weekend opóźnia księgowanie. Rekomendujemy jednak płatności elektroniczne np. BLIK
Jako odbiorcę przelewu wpisz: GoldenTeacher.pl
Kiedy wyślecie moją paczkę?
Paczki wysyłamy od poniedziałku do czwartku* – by nie leżały w sortowni przez weekend. Większość paczek wysyłamy do 48h. Jeśli będzie opóźnienie damy o tym znać – jeśli nie dostałeś informacji w przeciągu 48h to możliwe, że są jakieś problemy techniczne z dostarczeniem email między operatorami. Spróbujemy kontaktu z innego adresu – a Ty też się nie krępuj 😉
Czy wysyłacie przed dniami wolnymi (święta)?
Nie wysyłamy bezpośrednio przed dniami wolnymi – tzn. np. jeśli jakieś święto wypada w środę to ostatnia wysyłka jest w poniedziałek. Gdy w czwartek to wysyłka we wtorek etc.