FAQ – Częste pytania i odpowiedzi

Czy mogę zamówić paczkę do paczkomatu?

Tak – oczywiście. W tej chwili używamy tylko tej formy wysyłki.

Czy jesteście legalną firmą?

Tak. Jesteśmy w pełni legalną – zarejestrowaną w Polsce firmą. Płacimy podatki w Polsce i zatrudniamy na Umowie o pracę.

Czy możliwa jest płatność kryptowalutami?

Nie ma takiej możliwości na ten moment.

Czy mogę zapłacić na poczcie?

Tak – ale pamiętaj, że na zaksięgowanie wpłaty czekamy 36h – po tym czasie zamówienie jest anulowane. Dlatego po zamówieniu jak najszybciej udaj się na pocztę – by dokonać opłaty. Najlepiej zrób to w pierwsze dni tygodnia – weekend opóźnia księgowanie. Rekomendujemy jednak płatności elektroniczne np. BLIK

Jako odbiorcę przelewu wpisz: GoldenTeacher.pl

Kiedy wyślecie moją paczkę?

Paczki wysyłamy od poniedziałku do czwartku* – by nie leżały w sortowni przez weekend. Większość paczek wysyłamy do 48h. Jeśli będzie opóźnienie damy o tym znać – jeśli nie dostałeś informacji w przeciągu 48h to możliwe, że są jakieś problemy techniczne z dostarczeniem email między operatorami. Spróbujemy kontaktu z innego adresu – a Ty też się nie krępuj 😉

Czy wysyłacie przed dniami wolnymi (święta)?

Nie wysyłamy bezpośrednio przed dniami wolnymi – tzn. np. jeśli jakieś święto wypada w środę to ostatnia wysyłka jest w poniedziałek. Gdy w czwartek to wysyłka we wtorek etc.

FAQ NA TEMAT GROWKITÓW