Jesteśmy do Waszej dyspozycji!
Zazwyczaj odpowiadamy w przeciągu 24h
– w nasze dni robocze – czyli od poniedziałku do czwartku
Kiedy wyślecie moją paczkę?
Wysyłamy od poniedziałku do czwartku. Nie wysyłamy też bezpośrednio przed świętami. Np. jeśli jakiś dzień ustawowo wolny wypada w środę to nie wysyłamy we wtorek. Wszystko w trosce o to by paczka nie leżakowała dodatkowego dnia w sortowni.
Czy odpowiadacie na wszystkie pytania?
Odpowiadamy na wszystkie pytania na które możemy odpowiedzieć. Nie odpowiadamy na pytania dotyczące np. hodowli grzybów psylocybinowych czy też ich dawkowania lub sposobów konsumpcji.
Przelew ręczny/pocztowy?
Jeśli wybrałeś opcje przelewu ręcznego/pocztowego/standardowego i nie dostałeś potwierdzenia 48h od wykonania przelewu, że zamówienie jest „w trakcie realizacji” to prawdopodobnie nie mogliśmy z jakiś przyczyn sparować kwot lub tytułów. Wyślij nam w tym przypadku potwierdzenie płatności.
Czy wysyłacie w upał?
Robiliśmy testy wysyłek w wysokich temperaturach. Wszystko ok było z grzybnią – ciężko uszkodzić ten organizm.
Kontaktujesz się w sprawie zamówienia?
Prosimy od razu podać jego numer – to przyśpieszy identyfikacje. Jeśli nie znasz numeru to email użyty podczas zamówienia i/lub numer telefonu.