FAQ – pytania i odpowiedzi

Czy grow kit jest w Polsce legalny?

Tak. Grow kit nie zawiera w sobie nielegalnych substancji. Te powstają po doprowadzeniu do wyrośnięcia owocników – nie należy dlatego tego robić.

Czy jesteście legalną firmą?
Tak. Jesteśmy w pełni legalną – zarejestrowaną w Polsce firmą. Dane firmy znajdują się w regulaminie.

Czy dostanę paragon?

Korzystamy ze zwolnienia z obowiązku wystawiania paragonów z kasy fiskalnej przy prowadzeniu sprzedaży wysyłkowej – dlatego paragonu nie dostaniesz, ale transakcja jest w pełni legalna i opodatkowana stosownymi podatkami. Korzystanie z tego zwolenia sprawia, że nie mamy możliwości przekazania towaru w odbiorze osobistym.

Więcej o zwolnieniu z kasy fiskalnej: TUTAJ

Czy możliwa jest płatność kryptowalutami?

Nie ma takiej możliwości na ten moment.

Czy mogę zamówić paczkę do paczkomatu?

Tak – oczywiście. W tej chwili używamy tylko tej formy wysyłki.

Czy mogę zapłacić na poczcie?

Tak – ale pamiętaj, że na zaksięgowanie wpłaty czekamy 36h – po tym czasie zamówienie jest anulowane. Dlatego po zamówieniu jak najszybciej udaj się na pocztę – by dokonać opłaty. Najlepiej zrób to w pierwsze dni tygodnia – weekend opóźnia księgowanie. Rekomendujemy jednak płatności elektroniczne np. BLIK (dostępne od sierpnia).

Kiedy wyślecie moją paczkę?

Paczki wysyłamy od poniedziałku do środy* – by nie leżały w sortowni przez weekend. Paczki wysyłamy dzień po sparowaniu przelewu z zamówieniem (pamiętaj by robiąc przelew w tytule dać numer zamówienia). Przelewy sprawdzamy jeden raz dziennie przed 9:00 – jeśli przelew zaksięguje się w naszym banku uwzględnimy/sparujemy go dopiero kolejnego dnia.

*W czwartek wysyłamy awaryjnie/na życzenie – gdyż zdażyło nam się kilka razy, że paczka z czwartku nie dotarła w piątek i leżała przez weekend w sortowni.